Dags att sova

Nu ska jag nämnligen sova, inte något konstigt med de men så här tidigt har jag inte lagt mig under hela sommarlovet. Måste ju upp tidigt imorgon eftersom att jag ska ut till klämmingen och ta årets första dopp! haha lite sent ja vet, menmen.


Tänkte lägga in en låt som jag lyssnat på hela kvällen också som jag vet fanns på youtube för ett bra tag sen. Men som med alla låtar så har den blivit borttagen, youtube börjar verkligen suga när de gäller musik. Men kan ju iaf slänga in Spotify länken så då får ju några höra den iaf ;)

Rain - Razah

Nattinatti


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks () 2009-07-02 @ 00:16:34

Kommentarer

Postat av: davidsundgren

steeeekkk

2009-07-02 @ 09:45:13
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Postat av: pål

grill

2009-07-02 @ 21:16:32

Postat av: nettan'grääs

sv; VILL JU INTE FÅ VATTEN I NÄSTAN MUPP!

2009-07-02 @ 23:17:36
URL: http://ngraas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback