Hela dagen borta..

Idag så va ja tvungen att dra till Nyköping eftersom att jag skulle till tandläkaren. Som tur e så har ja typ världens snällaste morsa så jag slapp åka med bussen och vara i nyköping i typ tre timmar. De blev segt så länge som ja va där ändå men nu slipper ja dra dit någon mer gång iaf :)

Och de värkar bara va dåliga saker som händer nu. Vädret ska tydligen bli skit dåligt till helgen, The Pirate Bay har blivit köpt så nu ska de bli lagligt men man måste börja betala för de. De sista spelar ju inte nån stor roll för min del eftersom att jag inte laddar ner något sen IPRED lagen, men iaf. Sen ytterligare ett plan som kraschat o blablabla.

Skriver kanske senare om ja skulle känna för de ;)

Juste, min mus blev inte så jävla bra trots allt eftersom att jag inte kan hålla in musknappen utan bara klicka så jag kan inte redigera några bilder eller spela eller nåt sånt så måste nog köpa en ny snart "/

Aja, later



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks () 2009-07-01 @ 17:19:24

Kommentarer

Postat av: SANNAH

Haha lr hur! Det ska ju va något som extreme haha?=D



Segt, nej jag va me kompisar bara! Orkar inte göra för mycket i värmen, men ska inte klaga. ska jobba torsdag och fredag, suger att vara inne=D

2009-07-01 @ 19:55:33
URL: http://saanzil.blogg.se/

Postat av: SANNAH

Precis:P



Ah.. det ska ju tydligen det! Trist, men då känns det i alla fall liite bättre att jobba:P

2009-07-01 @ 21:02:09
URL: http://saanzil.blogg.se/

Postat av: Jossan

hej brunis!

2009-07-02 @ 23:45:54
URL: http://josefinemma-.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback