Fredag

Fredagen började med att jag blev väckt av ellinor när klockan va typ två eller nåt sånt. Råkade nämnligen sitta uppe lite för länge dagen innan eftersom jag hade väldigt trevligt sällskap på msn :)
Menmen, hade mycket saker som jag skulle hinna med innan vi skulle åka vid fyra och jag kan ju säga att jag hann inte ens med hälften av de saker ja skulle göra. När klockan väl va fyra så bar det av mot Heron City med farsan, Ellinor och Sofia för att se på Baksmällan. Filmen va utan tvekan en av de roligaste filmerna jag sett på ett bra tag och de e en film som ni alla bara måste se!

Efter Heron så lyckades Ellinor tvinga med mig till trosa eftersom att de tydligen skulle vara huuuuur mycket folk som helst, och de va de också. Men jag hann iaf inte mkt mer än in i Trosa innan jag träffade Fabbe och Jonte utanför tullen och ingen av dom va väl särskillt nyktra direkt. När ja träffade dom så drog vi iaf till resten av Hölö boysen och ja hade sällskap med dom under hela kvällen o de e ju alltid trevligt haha ;) Måste bara säga att de va en 94:a som frågade efter mitt nummer och allt och dum som ja e så ger ja ju ut de också... Men iaf, fett kul för hon frågade " Får jag pussa dig på kinden?" haha lite småkul enligt mig iaf men ja brukar ju inte vara särskillt svårroad.

Dagen blev iaf lyckad, de enda negativa va väl att jag inte somnade förrän halv fyra...




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-06-28 @ 22:58:14

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback