Lördag

Vaknade av att klockan ringde 09.30, man va ju hyffsat trött då eftersom att jag inte somnade förrän halv fyra dagen innan. Vid elva så bar det iaf av mot Mickis för att förkröka lite inför grönan, de enda problemet va att hennes farsa hann komma hem precis innan så vi fick dra till bryggan bakom tågstationen haha. När vi väl trodde att de var dags för att åka så visar de sig att både Adam och Mickis har lyckats kolla fel på tiden så vi fick vänta en halvtimme extra.

När tåget väl började åka så trodde fan alla att vi skulle dö eftersom att de va hur jävla varmt som helst på tåget men som tur va så överlevde vi ju ;)
Väl inne på grönan så va de en hel del folk men de va ju inte särskillt konstigt eftersom att det var kanonväder.

Ska inte skriva för mkt men ska försöka få med lite roliga saker som hände...
Det absolut roligaste va nog när de stog två påtända kärringar bakom oss i extreme kön. Det började med att jag stog sist och dom småraggade lite. Sen så gick den ena o ställde sig precis bakom mig och tröck upp pattarna i ryggen på mig så ja gick och ställde mig längst fram, och de verkar ha varit ett smart drag haha. Precis efter så började hon ragga på Becca o sa "du behöver inte oroa dig, jag ska inte göra dig besviken" haha, hur kul som helst fast becca fick ju panik. Så hon gick ju också o ställde sig längst fram. Då började dom dansa med Gard och Johan och började smeka deras händer när dom stog och höll i räcket haha, hur kul som helst fast jävligt äckligt.

Sen till alla som ska till grönan, ni måste fan pröva den nya, Insane. Den e hur jävla skön som helst att åka, den e verkligen helt... insane ;)

Hade iaf en väldigt rolig dag, det enda negativa va väl båten dit och bussresan hem när mininittian lekte fontän och spydde ner hela jävla bussen.



Jag i Extreme, som ni nog alla ser höhö

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks () 2009-06-28 @ 23:10:25

Kommentarer

Postat av: adam

haha , de va fett grym dag :D lyckat som fan, borde göras om!

2009-06-29 @ 16:53:10

Postat av: Anonym

2009-06-29 @ 18:13:58

Postat av: Anonym

2009-06-29 @ 18:15:17

Postat av: SANNAH

TACK! :D



Måste med ta och åka den där, va så jävla längesen jag va där och då va ja en fegis:D

2009-06-29 @ 22:15:29
URL: http://saanzil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback