Nyvaken

Nu sitter jag här och är hur trött som helst, känner att jag borde dra att gyma men sen när jag känner efter lite mer så orkar ja inte :) haha, inte bra att känna efter för mycket ibland...

Tror iaf att jag ska ut och sova i solen ett tag snart så jag blir ÄNNU brunare ;)

Juste (I) Igår innan ja skulle sova så såg jag på en rätt bra film, de flesta har säkert redan sett den menmen. De va iaf The Girl Next Door och ja säger bara ojojoj vilken brud :o Haha

Aja, uppdaterar säkert lite senare under dagen

Ciao


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2009-06-30 @ 13:33:22

Kommentarer

Postat av: SANNAH

HAHA menart:D och förra året paja ju båda lisebergsbanan och den där andrA:D



mest läskigt med kanonen, den stanna upp innan loopen typ tror ja, så dom fick putta dom och åka baklänges XD

2009-06-30 @ 13:35:31
URL: http://saanzil.blogg.se/

Postat av: Anonym

hahah menart:D Men typ lisebergsbanan, släppte när den va på väg upp så den åkte baklänges in i stationen igen:O Man skämtar ju typ om "tänk omden släpper" Så baragör den det:O



Ofta:O Idiot om man klättrar ur???????? Hata parisehjulet:D Läskigt:D haha!

2009-06-30 @ 14:04:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback