Sjukt trött

Ännu en hel dag har spenderats i solstolen och idag så har jag blivit riktigt brun, I like it (y)

Sen så va jag faktiskt och köpte gymkortet idag så från och med nästa vecka så ska ja börja pumpa gärnet så ska jag ta igen dom 6kg som jag tappat på 1½ månad, kan inte fatta hur jag kan ha gjort de men måste anitingen ha världens fetaste ämnesomsättning eller så är jag omänsklig :)

Nu sitter jag iaf här och är helt sjukt trött. Har precis kommit in från att ha klippt gräset på våran mördartomt... Och under tiden jag klippte gräset så hade även myggorna party på mig så hela jag kommer säkert vara ett enda stort myggbett imorgon, ser verkligen fram emot de.

Får se vad som händer under kvällen, kanske skriver senare.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-06-25 @ 22:15:13

Kommentarer

Postat av: davidsundgren

sv: försöker ju haha ;)

2009-06-26 @ 09:24:51
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback