Ska försöka sova snart

Den här dagen har rullat på ganska snabbt. Började med att jag vaknade upp klockan två i min otroligt sköna säng... Jag glömde nämnligen att bädda igår och när jag upptäckte det så orkade jag inte gå upp och hämta lakan så jag sov utan. Har väl varit med om skönare saker..

Efter det så solade jag fram till typ klockan fyra, sen blev de duschen eftersom ja skulle köpa nytt gymkort men det hann jag inte med eftersom att dom stängde extra tidigt.. Just idag när jag skulle köpa de! Får väl dra dit imorgon.


Efter det så gick jag faktiskt ut och gick en sväng med morsa, tro de eller ej! Jag måste fan va sjuk, har säkert fått solsting elr nåt, fast de va ändå ganska skönt.

Nu sitter jag iaf här och blir uppäten av mygg och är lite social på msn men ska snart dra igång en film och sen sova efter de. Kanske lägger upp vilken film de blir lite senare. :)

Ciao så länge




Duktiga jag från igår när vi satte ihop nya utemöblerna som e fett snygga!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-06-24 @ 23:17:17

Kommentarer

Postat av: davidsundgren

bruni :D

2009-06-25 @ 18:54:05
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback