Trötter

Börjar bli dags för o sova, måste skärpa mig nu så jag inte vänder på dygnet helt o hållet. Annars missar ja ju en halv dag i solen och de går ju inte ;o

Idag har jag iaf solat typ hela dagen så lite brunare har man väl blivit.
Imorron så blire att dra till gymet, fast bara om jag lyckas få min lata röv dit såklart...

Ingen rulle idag heller eftersom att den jag såg på igår höll på i evigheter och är inte sugen på de idag igen. Men bra va den säkert, om man skulle haft sällskap...

Godnatt folket



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-06-24 @ 02:45:33

Kommentarer

Postat av: davidsundgren

sv: hahaha jätteskönt huvud:D

2009-06-24 @ 19:28:32
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback